söndag 24 juni 2012

Midsommar!


Midsommar firades i goda vänners lag, med sång, lekar, god mat och trevligt sällskap!


Vi började med sillunch och cyklade sedan vidare genom byn med lite drickastopp och femkamp för att sedan komma hem till oss.


Efter regnet var vi redan blöta och det blev bad i poolen.
Femkampen förlorade vår familj trots att vi hade lagtröjor.
Men vad gör man inte för gästerna? ;)


Sedan blev det grillat.


Och ännu senare nattbad i poolen!
En härlig dag(och natt, gästerna gick vid 3.30-snåret;)) helt enkelt!

7 kommentarer:

BP sa...

Jag ser ångan i poolen. Får jag gissa att poolen är uppvärmd till sisådär 32 grader och att utetemperaturen låg på 14-15 grader. Då hade till och med jag hoppat in och värmt upp mig.
Ni verkar ha haft en härlig midsommarhelg trot skitvädret!

Therese sa...

Vilket härligt firande, ni kan festa til ldet på ett skoj sätt :-D KRAM

Maria sa...

Vilken härlig fest!!

Kram fina du ♥

mammaxtre sa...

Oj så trevligt ni haft det, kul också :-)

Ha en fin måndag

Ama de casa sa...

Vad härligt med en pool! Lät som en perfekt midsommar (utom vädret kanske...)
:-)

Unknown sa...

vilken mysig midsommar trots regnet ;0)

Erika sa...

Åh vad mysig midsommar! Jag är avundsjuk på poolen!
kram!