lördag 6 mars 2010

Shopping!

Har nu kommit hem från en runda i stan. Barnen behövde nya skor och det hittade vi. Inför resan behöver både P och jag högskaftade gympaskor (ska man ha när man är på safari) så vi införskaffade vars ett par Converse. P köpte blå och jag köpte ljusrosa. Jag gillar rosa men kan inte ha det närmast ansiktet, då ser man nämligen inte var halsen börjar och slutar. Men på fötterna går det bra!


En bok, även den ska få följa med på resan. Andra delen i Hammarbyserien, Mamma, pappa, barn av Carin Gerhardsen.



Hittade en tunika till, på Gina Tricot.


Nu är det snart dags för bowling med goda vänner!
Vad gör ni i dag?

18 kommentarer:

anne sa...

Så bra shoppat!!!

Du, är Converse bekväma eller bara trendiga och häftiga? En annan har ju fötter som behöver stöööööööd...

Anonym sa...

Vilda tankar:
Jag gillar också rosa, speciellt ljusrosa. Jättefina skor och fin tunika.
Lycka till på bowlingen i kväll!
Kram

Petra sa...

Men så snyggt det är det du har köpt. Lycka till med bowlingen. Kram

ansepanse sa...

jättefin tunika och sådana där Converse ska nog jag också skaffa mig till våren
kramar

Afrodite sa...

Idag gör jag...så lite som möjligt faktiskt! Bara soff-tar och njuter såå av det! =)
Najsiga skor! Det är så snyggt med converse! Och rosa...=) Tunikan var oxå fin!
Ha en härlig lördagskväll! KRAM

Vinterfin sa...

Tjohoo, äntligen så packar jag.Ska ju bara vara borta sön-tors men grejer blir det haha...
Lider av teflonhjärna??så jag kommer säkert glömma nåt fast jag skriver lappar**ler**

Fröken Isakson sa...

Gud sicken härlig shopping :).

Åh akta dig på bowlingen...jag hade ont i armen 3 dagar efter haha. kram kram och hoppas kvällen blir lovely

Sandra på Ön sa...

Vad roligt med shopping! Har också kollat på ett par liknande i rosa, men en annan modell. Du kommer att vara så fin i de där och tunikan var jättefin. Ha en fin lördag. Kram

Tingeltangel sa...

Åh, vilka läckra Converse! Du kommer att älska dem.

Gun sa...

Jag har också rosa Converse, fast låga, som jag köpte i New York i somras. De är supersköna med uppbyggd hålfot och allt.
Jättefin tunika du köpt!:)

BP sa...

Så söt... pojken bär blått och tjejen har rosa dojor.
Hammarbysesrien--- har den nå't med Bajen att göra, aldrig hört talas om. Tack för tipset.
Mycket fin tunika... vårlikt faktiskt.

Ellinor sa...

Gillar verkligen färgen på dina skor- super söta!
Tunikan sedan var ju en dröm bara den. Du kommer vara en gudinna där ute på savannen ;)

Kram

Helena sa...

Å vad fina grejor!!!

Nanna sa...

Jättesnygg tunika ! Grattis till medaljtjejen ! :)

Unknown sa...

Snygga grejer! Vart ska ni på safari? Min son har sedan e vecka konstant tjatat om att han vill se riktiga lejon i Afrika..problemet är ju bara att det kostar en slant...

//Cherin

sienneis sa...

Åh, jag vill ha både skor & tunika! Du kan posta ddem :) tack!

Ja, Ärtan har fullt upp!
Mamma med, har städat och fejjat hela morron sen kl 7...
Nu sitter jag för första gången med en kaffe och datorn :D

Ha en skön söndag!
Kram!

Hemmabloggaren sa...

Sjyssta converse, kanske ska satsa på ett par i vår, tror inte jag haft converse sedan högstadiet :D

Emelie sa...

Jag vill också ha Rosa converse, så fint! Du är så himla söt :) jättefin tunika också!