onsdag 29 september 2010

I dag fyller världens bästa A 9 år!!!


Hipp hipp hurra!

19 kommentarer:

mon amie sa...

Åh vilken sötis! Grattis :)

Vilda tankar! sa...

Stort GRATTIS till världens bästa A på 9-års dagen!
En riktig skönhet!
Kram på er!

Petra sa...

Grattis till söta tjejen.
Kram

Daniel sa...

Hurrar, sjunger å grattar!!!

Helena sa...

Hipp hipp hurraaaa till söta lilla A!!!

Se, där fick jag till och med till ett litet rim ;)

Kram

Malla sa...

Grattis :D hurra hurra!

Fröken Isakson sa...

Sötisen. Stort grattis till stora tjejen. kramar

ansepanse sa...

GRATTIS till världens bästa 9-åring :)
kramar

Rut-Knut-Tjut sa...

Grattis fina, fina 9 åring!

Vinterfin sa...

Grattis grattis fina A..
Mycket tårta blir det i er familj denna månad märker jag haha...
ha en riktigt fin dag.

anita sa...

Grattis till mitt älskade barnbarn på 9 årsdagen! Många kramar!

Camilla sa...

Ge henne en bamsekram från mig och C :-) !! Hipp hurra på hennes födelsedag !

Alexandra sa...

Hipp hipp hurra! Så gullig!

Sandra - en liten del av Mig. sa...

Ett stort grattis till henne.

Marie sa...

Grattis till den söta fräcka tjejen!!!

2BarnsMamman sa...

Stort grattis till sötaste 9-åringen!

Afrodite sa...

Kram och grattis till A! =)

anne sa...

Kul att du också har ett världens bästa födelsedagsbarn! 29 september var ett bra datum att föda barn på som 31-åring!!! :)

Hemmabloggaren sa...

Jaaa, hurra för A!! Superfin tjej du har.