onsdag 27 oktober 2010

Vissa dagar är det extra skönt att komma hem

Föreläsningen i dag var bra, men tyvärr inget nytt...
Lunch åt vi på Jörgen Kocks gymnasium i Malmö. En trerätters meny för bara 135 kronor!
Efter lunchen åkte vi tillbaka till vår arbetsplats för att fortsätta.
Vilken cirkus! EK pratade hela tiden och när vi inte lyssnade pratade hon högre och högre tills alla var tvungna att lyssna på henne. Chefen blev sur. Vissa ska alltid veta och kunna bäst. Någon blev förnärmad och jag satt bara och längtade efter ett glas vin. ;)
Hur har er dag varit?

15 kommentarer:

Hörni sa...

Hahahaha, jag förstår att du längtade efter ett glas vin. :D

Vilda tankar! sa...

Ta ett glas vin det kan vara gott en lillelördag som denna!
Din chef borde nog bli sur lite oftare om du frågar mig.
Njut av kvällen!

Diana sa...

Haha! De hade kunnat spela in en dokusåpa på ditt jobb, där är mer intriger än i Glamour.

Tess sa...

Haha, är det ingen som törs be EK att bara knipa igen? ;)
Billig mat måste jag ju säga. Hoppas den smakade.
Kramar

Malla sa...

Haha, denna EK! :P
3-rätters lunch - vilken lyx :)

Dubbelörn sa...

Låter som en helt vanlig onsdag. Ja, förutom då att du ätit en 3-rätters till lunch... *gapskratt*

Kram vännen

Petra sa...

Jag hoppas att du har fått ditt vin :-) kramar

Mamma P sa...

Dagen har varit upponer. Först glad o sen nere o sen glad igen, men mest glad o otroligt godissugen. :)

Åsa sa...

Det kanske är lösningen på mina jobb-problem. Ta med en flaska vin så vi får lite kul i alla fall......

BP sa...

1. En tre-räters för 135 kronor är ju helt löjligt billigt!!!
2. Bra att chefen blev sur på EK, någon gång säger det kanske "klick" även i hennes hjärna;-)
3. Visst kan blotta tanken på ett glas vin få en att tänka sig långt bort...

Kicki sa...

Jag tror jag måste ta ett glas vin:)

Fröken Isakson sa...

Haha EK är ju för roligt. HOppas det blev ett glas vin sötis. kramar

ansepanse sa...

jag har varit hos doktorn
kramar

Marie sa...

Det där lät inget vidare!!
Hoppas kvällen blev bättre.
Kram

Ellinor sa...

Skönt att det snart är helg!
Själv har jag haft en fantastisk dag :)
Kram