fredag 25 november 2011

Skrämmande & 24 & 25


Satt och bläddrade i en tidning och hittade denna reklamen från Flash.
Jag såg inte vad de hade på sig jag såg bara modellen.
Det jag såg gjorde mig inte glad, tvärtom jag blev rädd.


Jag vet inte hur de sminkat henne eller fixat med ljuset.
Jag tror inte tjejen ser så läskig ut i verkligheten, jag hoppas i alla fall att hon inte ser så läskig ut i verkligheten!
Glömde fota mig i går men jag såg ut så här ungefär, outfit 24.


Så här i dag, outfit 25.



10 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Hon ser ju superdopad ut, tycker jag. Läskigt, jag håller med dig.

Mallan sa...

Hon har väldigt läskig mun, påminner om en mun i en skräckfilm som går och klapprar med tänderna.....

ansepanse sa...

hon ser halv borta ut
jag gillar din outfit igår :) superfint och även idag
kramar

Maria sa...

Hon ser ju ut som om hon är stjärnan i en skräckis!!

anne sa...

Min mamma skulle nog säga att modellen var kannibal i ett tidigare liv för hon har så stor mun! ;)

Diana sa...

Herregud, den bruden kan svälja en banan på tvären!

Vilda tankar! sa...

Ungefär som tjejen i Apoliva-reklamen.
En facebook-grupp startedes som kallade sig: "vi som är rädda för tjejen i appoliva reklamen"
Flash tjejen är rätt skrämmande hon med.
Kram

Fröken Isakson sa...

Haha vilken hemsk bild från Flash. Att de lät den gå i tidningen. Och du söta, fin som alltid.kram

Hörni sa...

Hahaha, hon ser drogad ut och i munnen går min största gurka in på tvären. ;)

Tjusiga outfits, särskilt gårdagens gillar jag mycket.:)

Susanne sa...

Hon ser nästan ut som hon i Apolivas läskiga tjej.