torsdag 16 augusti 2012

Känns skumt

Det känns lite skumt att jag ska bli student igen, på halvtid under två månader. Jag kom in på kursen jag sökte så nu ska jag läsa in ytterligare poäng i mitt huvudämne (så jag blir ännu? smartare). ;)
Jag ska studera i Lund på tisdagskvällar och det känns spännande.
Det som jag blev extra glad över är att min chef (har precis fått en ny chef) betalar all min kurslitteratur + att hon ger mig tre timmar till studier varje vecka utan att dra det på min lön! Lyx, tycker jag.




13 kommentarer:

BP sa...

Wow!!! Det var generöst! Då får chefen ju en ännu bättre medarbetare sedan! Vad pluggar du?
Lycka till! Är stolt över dig!

Maria sa...

Absolut lyx tycker jag med!!

Diana sa...

Vilken superchef! Skoj att plugga för att man vill och inte "måste".

Ama de casa sa...

Toppen med en sån chef! Lycka till med studierna :-)

tinajo sa...

Bra gjort av din chef tycker jag!

ansepanse sa...

mm :) lyx, men det är du värd :)
jag har också kommit in på universitetet och ska läsa på distans
kramar

Emelie sa...

Vad kul! Det kommer säkert att bli både omväxlande och givande!

Jeanette sa...

Grattis. Kul!

Fröken Isakson sa...

Vad roligt att plugga lite och vilken gullig chef. kram kram

Malla sa...

Men lyx! :D

Malin sa...

Fastän jag inte träffat din chef måste jag ändå påstå att jag gillar denne person! Mycket bra gjort av honom/henne. =) Lycka till med studierna!

Mamma med ambitioner sa...

Härligt. Hoppas det går bra. Kul med en sådan chef. Jag ska också plugga, fast på distans och bara för min egen skull. Visuell kommunikation och attans vad spänd jag känner mig.
Kramis Kristina

Anonym sa...

grattis!!!!!colapeps