lördag 29 augusti 2009

Godmorgon!

Kunde inte sova längre, typiskt när man får sova...
Idag är det två fotbollsmatcher som gäller, shopping inför tjejmiddagen i kväll och se till att gästerna inte snubblar över utspridda saker (resten av huset är inte riktigt lika illa som min skrubb). Laga mat, duka och förbereda för kvällens quiz. Funderade på att försöka hinna med att gå på en loppis idag men jag får nog inse att jag inte hinner.
ps. Hittade inte servetter trots att jag röjde lite. Typiskt.

4 kommentarer:

Kamomilla sa...

Hejsan!
Vad roligt att du kikade in hos mig och lämnade en hälsning!

Välkommen åter!
Nu ska jag kika lite på din skojiga sida.
Trevlig helg!
Kamomilla

Petra sa...

Det blir en fullspäckad lördag ser jag. Må så jätte gott.

Kram

Mamma med ambitioner sa...

Det låter som en underbar lördag. Kanske tur att du gick upp tidigt. Det finns ju en morgon till denna helg då kan du ju sova ut. hoppas ni får en underbar kväll. Tjejmiddagar är ngt speciellt. Jag ska packa, packa, och städa lite..... Kram :)

Miss Upsey Daisy sa...

Det låter som en gedigen ageda minsan. Full fart framåt!