söndag 6 juni 2010

Söndag!

Helgen har gått alldeles för fort som vanligt, men jag har hunnit njuta en hel del av den fantastiska sommarvärmen!
Mina systrar  med familj har varit här i dag, badat i poolen och grillat och pratat! Supermysigt!


Jag vet att ni kommer tycka jag är helt tokig i ljuslyktor, men det är jag ju också. Min syster hade dessa fina ljuslyktorna i sin butik och jag var ju tvungen att köpa två stycken! Passar perfekt på utebordet!
Just nu längtar jag väldigt mycket efter semester, 4 veckor kvar att jobba!

13 kommentarer:

Petra sa...

Åh så fin. Älskar lyktor jag också.

Semestern känns långt borta för mig.... SUCK!

Malla sa...

så fin! men du, som är expert på ljuslyktor, har du nånstans sett vägghängda, rätt småa lyktor?

Vilda tankar! sa...

Semestern är fortfarande en bit bort men efter en helg som denna är man rätt nöjd en stund i alla fall.
Kram

Rut-Knut-Tjut sa...

Jättefina, och man kan aldrig få för många.

Svar: Nej det gick inte så bra, skruvade nog bara sönder skruvarna så halsbandet ligger kvar där under. Måste ta till andra medel imorgon.

Malla sa...

jaadu, jag är osäker på stil, det ska vara enkelt, jag har spanat lite på luffarslöjdaktigt, fast inte så mkt detaljer som det oftast är i dom, tänkte att man kanske kan spraya dom vita :) men kanske lite lantlig stil..de ska fästas i murstocken, så jag tror inte jag kommer hitta några, jag får nog snickra minihyllor som jag fäster så kan man sen placera vilka ljuslyktor man vill där på :)

anne sa...

Sv. Annars så vilar jag ögonen hellre på TL...

Svinalängorna-superbra tycker jag (växte ju upp som purfinne i Västerås på 60-70-talet, även om våra förhållanden nu var helt annorlunda än de i boken).

Hörni sa...

Måste man så måste man. Då är det bara att ta fram plånboken och köpa.:)

Unknown sa...

tack, vad kul ! :)

vilka tjusiga ljuslyktor, vart hittade du dom ? :)

ansepanse sa...

åh vad fin den är
härligt att semestern snart är här :)
kramar

Helena sa...

Jättefina! Och Jess, man kan aldrig få för många ljuslyktor :)

Kram

Laila sa...

MAN kan aldrig få för mycket ljuslyktor!
Dom där var jätte fina. Vill också... :-)

Emelie sa...

De är superfina! Och tack för en jättemysig söndag!

Sandra på Ön sa...

Så fin! Man kan aldrig få för många ljuslyktor.