torsdag 26 mars 2009

Torsdagstrött

Just nu är jag så trött, de säger att det är vårtröttheten, den som kommer efter vintertröttheten och hösttröttheten. Sommartrött har jag nog aldrig varit, tack och lov. 
Idag  var det nära att jag stannade kvar på jobb bara för att slippa ta tag i packningen. Tänkte om jag stannade där tillräckligt länge skulle min man ha packat allt tills jag kom hem. Men jag gick hem, blev mött av en matlagande man och ett glas vin. Då kändes det genast bättre.
Vi måste packa idag för i morgon ska vi gå på bio och se Män som hatar kvinnor (äntligen!) och på lördag ska jag på tjejmiddag. Ja på söndag morgon (kl 3.00 tycker mannen) ska vi åka. Ska jag gå hem tidigt från tjejmiddagen eller ska jag komma hem och så åker vi direkt? Vilka stora världsomspännande frågor...
Jag har i alla fall en trevlig helg och vecka framför mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

kommer du halv fyra kör vi då istället. Tycker mannen.

Mamma med ambitioner sa...

Jag önskar att jag inte hade sett filmen ännu. Den var så himla bra så jag vill se den igen. Vet inte om jag kan vänta tills den kommer på DVD. Köp bara popcorn om ni tror att ni hinner äta dem innan filmen.... eller efteråt. kram

Emelie sa...

Åh vad ni ska ha det mysigt! Jag hade gått hem tidigt men så är jag ju också en väldigt ung pensionär. Önskar att jag hade sagt: åk direkt!

Ja, lika bra att ta en vintersemester till när inte våren ens är i närheten!

Kramar