lördag 9 april 2011

Att det ska vara så svårt!

Denna helgen är M på fotbollsläger, maken är med som allt-i-allo så därför är A och jag hemma själv. A sov över hos mormor från fredag till lördag så jag passade på att sticka in till stan i jakt efter en festklänning till ett bröllop vi ska gå på i maj. Jag har varit överallt (nästan) hittade inte något bra. Jo, jag hittade en underbar klänning, men den kostade 2999,-. Jag tyckte det var liiite dyrt.
Jag får helt enkelt leta vidare och hålla tummarna.
Någon som har ett bra tips på var man kan hitta fina klänningar till ett hyfsat pris?


Bjuder på en bild som A gjort. Tyckte den var gullig.

4 kommentarer:

Mollan sa...

Ska den vara i någon speciell färg, något speciellt tyg? Lång, kort? Kram

BP sa...

Bilden är hur söööööt som helst, dessutom är den bra. Rama in!!!

Svar: Maken tog bussen hem igår kväll, vi var hemma ungefär samtidigt;-)

helena sa...

Naaaw vad söt hahhaa :)

Anonym sa...

Mormor vill också ha ett sånt urgulligt djur. Kramar