torsdag 9 december 2010

Dag 16 - Min första kyss

Idag hade jag velat skriva om en underbar första kyss men så var det inte...

Jag gick i femman och jag var på party med klassen. Vi skulle givetvis leka Ryska Posten. Det var valt kyss i typ 1 minut och det blev jag. Jag skulle dessutom kyssa en kille som jag inte var kär i (vad är det för sjuk lek egentligen?). Nåja vi började med att sätta läpparna mot varandra, kunde ju funka i en minut, men då började killen försöka trycka in sin tunga i munnen på mig och jag kämpade febrilt med att knipa ihop läpparna. Det var ingen skön kyss utan en hel minuts lidande med en vild tunga som slickade mig på läpparna....

12 kommentarer:

Anna sa...

Ha ha, klart de var nervöst i början :)
Kram

Mamma P sa...

:/ Ingen vidare första kyss. Vet exakt hur det känns för sådan var min också.

Daniel sa...

*Ryser av traumatiska minnen*

Tess sa...

Usch, hoppas du inte fått men får livet!
Kram

2BarnsMamman sa...

Förhoppningsvis har det bara blivit bättre sen dess :)

Diana sa...

Haha, härlig historia! Jag undrar hur många som hade en bra första kyss... Jag var visserligen kär i min nr 1 men jisses vad dålig han var! (ja, det kan omöjligt ha varit jag) Han gick på som en elvisp och jag var tom kladdig på öronen fast att han siktade på munnen. Blä!

Malla sa...

men urk!

Åsa sa...

Det var ju onekligen en minnesvärd kyss. Jag minns min första också, men den var en aningens bättre.......=)

anne sa...

Isch!

Min första var någon jag varit kär i ett år och smakade Wrigleys spearmint! :)

Fast mer än så blev det aldrig.

Heidi sa...

Hahaha..jag undrar om någon har haft en underbart första kyss?? Men det underlättar ju om man är kär..stackare ;)

Emelie sa...

Åh fy, nej jag kan lova att min erfarenhet inte var bättre, den kommer snart på en blogg nära dig ;)

Nej vad är det för trams med ryska posten egentligen? Leker man det fortfarande?

Maja-Stina sa...

Ja! Ryska posten var alltid en dos av trauma.