fredag 31 december 2010

Året i bilder

Tänkte visa er en snabbversion av mitt 2010!
Tiden går fort, men man hinner ändå med en hel del!


Januari - flickorna får nya sängar i sina rum. Lite byggprojekt för maken för det skulle finnas både förvaring och koja under!


Februari - skidsemester i Idre!


Mars - resa till Sydafrika, som är den bästa resa jag gjort!


April - våren kom och vi passade på att vara ute. Öppnade upp poolen och trots det kalla vattnet gjorde A premiärdopp!


Maj - A bjöd oss på en fartfylld dansuppvisning!


Juni - bonussonen tog studenten med finfina betyg!


Juli - kortsemester i Stockholm.


Augusti - yngsta lillasyster gifte sig. Ett fantastiskt vackert bröllop trots att det var den dagen då vi trodde att vi skulle få bygga en ny ark. 


I augusti föddes lilla kusin M!


September - jag fyllde 20, vete sjutton vad det var för idiot som köpt den där tiaran till mig!


Oktober - weekendresa till Istanbul!


November - gick på min första fotbollsmatch med professionella fotbollsspelare.


December - hade en mysig jul med familjen!

Med detta vill jag önska er alla ett gott slut och ett riktigt gott nytt år!

21 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Låter som ett härligt 2010!

Önskar dig ett lika underbart om inte ännu bättre 2011! :)

Varma nyårskramar

Diana sa...

Ett händelserikt år! Hoppas nästa också blir fyllt av trevliga upptåg!

Camilla sa...

Så fint du sammanfattat ditt år. Gott slut och Gott Nytt År önskar jag dig och familjen <3 <3 !! Kramar

bokhyllan sa...

Ny och fräch blogg!
Snyggt! Tulpanerna är underbara!

Ett fint 2010, hade du/ni.
Gott Nytt 2011 önskar jag. Kram.

Mollan sa...

Vilken fin sammanfattning =) Hahahhaha- "jag fyllde 20, vete sjutton vem som köpt tiaran" - HHAHAHHAHAA du e för härligt =) Kram

Mamma P sa...

Gott Nytt År!

anne sa...

Ett underbart år!

Fast du glömde hallbygget..!

Vi fortsätter väl att följas åt under 2011?

Gott nytt år till dig bästaste Jess! :)

Afrodite sa...

Vilket år och vilka bilder! Underbart! =)
Nu tackar jag för i år och önskar dig ett gott slut och ett gott nytt!
Kramar från Carina

ansepanse sa...

vilket härligt år med fina bilder
önaksar dig också ett GOTT NYTT ÅR fina du - kramr

BP sa...

Vilken fin bilkavalkad på ditt 2010, ett år som du verkligen kan vara otroligt nöjd med... ja speciellt då med din första match och MFF som svenska mästare;-)

Gott Nytt År Jess, vi ses 2011!!!

Ellinor sa...

Vilket fint och händelserikt år du haft; tänk vad tiden går fort!

Hoppas att 2011 bjuder på en massa spännande äventyr det också.

Stor kram

PS! Googlade lite gällande bloggdesignen igår kväll och hittade en inställning jag missat, vilken gav mig möjlighet att bl.a. förstora bilderna. Nu är det bara lite småfix kvar.

Petra sa...

Vilka fina bilder du visar upp.
Önskar dig och din familj Gott Nytt år och en liten extra kram till dig för att du är en sådan fin bloggvän.

Jess sa...

sv Camilla: Gott nytt år till dig också vännen! Snart dags för en date eller hur?
kramar

Camilla sa...

Absolut vännen - det är hög tid ! Vi får höras :-)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Kul med bilder!
GOTT NYTT!
Kram!

Rut-Knut-Tjut sa...

Gott nytt år finaste du!

Ser framimot ett till år med din blogg.

Kram!

Diana sa...

Sv: Erkänn att du bara försökte komma undan projekt rensa bort julen. ;) Nåja, jag har börjat med det iaf...

Gott nytt år på dig! Kram

4U2 sa...

En varm önskan om ett GOTT NYTT ÅR!

Anonym sa...

Gott nytt år på dig också. Hoppas att 2011 blir lika händelserikt..gevagirl

Herta sa...

Ett Gott Nytt År önskas Du!

elisabeth sa...

Ett mycket härligt och händelserikt år! Slå det om du kan:):)