söndag 26 december 2010

Jag och syrran efter julhelgen




15 kommentarer:

Anonym sa...

Var e lillasyster?
Pussmannen

Mollan sa...

HAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!

Hörni sa...

Hahahaha! Ring guiness rekordbok, det måste vara världsrekord i viktuppgång.:D

anne sa...

NU fattar jag!!!!

Jag har sett profilbild på en gammal bekants barn på FB och tänkt att något måste vara fel med ungen, men nu fattar jag vad ungen har gjort!!! Samma som du!!!!

Anonym sa...

Ny kul app i julklapp?

Petra sa...

Hahahaha, helt underbar är den appen.
Stor kram

Diana sa...

Nåja, man kan inte säga annat än att ni är väldigt lika... ;)

Kicki sa...

Hahaha så där känner jag mig också!
Dags för hårdträning på det nya året!

Afrodite sa...

Vilka finingar...=)

Daniel sa...

hehehehe samma här

MEN skönheten kommer inifrån!

Emelie sa...

Känns plötsligt som helt rätt beslut att åka iväg över jul... Kram lillasyster

Åsa sa...

Hahahaha. Den var jättekul

Anonym sa...

Hmm, känns plötsligt helt rätt att ha varit sjuk hela julen.
Kram mina stora monster, mamma

Ellinor sa...

Haha, precis sådär känner jag mig ockås.
Kram

elisabeth sa...

Emelie, vi var så nära att lägga ut ditt foto också men var väldigt rädda för att bli halshuggna när du kommer hem från Bali!!! hahaha

Fy fan vad jag ser ut!!!