söndag 26 december 2010

Godmorgon annandagen!

Tanken försvann lika fort som den kom. Om jag skulle åka in på mellandagsrean.
Nej, orkar inte trängas med tusentals människor, det blir träning och i eftermiddag/kväll kommer syster med familj. Egentligen skulle vi till mamma i dag för att fira jul men eftersom hon ligger nerbäddad i sängen med influensa så blir det inget med det.


Om man skulle ta och tvätta lite idag?
Jag har tydligen inspirerat maken, för han står och röjer i skåpen han också nu!

17 kommentarer:

Åsa sa...

Godmorgon på dig med!
Rean undviker jag med. Elgiganten öppnade förresten sin rea IGÅR och då hade det varit kö kl ÅTTA på morgonen, vad gör folk egentligen???

Amazingdays sa...

Godmorgon och god fortsättning! Jag vaknade redan klockan sex och har hunnit med en tvätt och att sortera tvätten från veckan. Jag känner mig nöjd med mitt dagsverke. Det blir nog inte mer än så känns det som!
Ha en fortsatt mysig helg!
Kram
Carina

Diana sa...

Trist att din mamma ligger dålig, men ni får ha lite slapp idag med och bara njuta!

Mollan sa...

_Tvätten och städning kalllar på mig också. Har en MASSA att göra idag, tror jag börjar med att kolla på en film ;)

Kicki sa...

Min man vill åka in och titta på jackor...sonen råkade riva upp en stor reva på hans dunjacka igår! Det var hans eget fel för han försökte få ned honom i diket!
Jag vill bara vara hemma!

anne sa...

Om vi tar oss till några affärder idag så är det för att vi ska dit, inte för någon rea på varor som vi inte ville ha före prisnedsättningen heller...

Petra sa...

Godmorgon. Här blir det att ta på sig träningskläder också. Skall bli så skönt.

Ha en bra dag.

Kram

Rut-Knut-Tjut sa...

Godmorgon fina!

Här är det förberedelser för att gå på bröllop. Lovely.

ansepanse sa...

hahaha - jag funderade också på om jag skulle tvätta :) men jag kom inte längre än till tanken
stackars mamma
god fortsättning

BP sa...

Hur tränar man i dessa snöhögar??? Antar att du är smart och sätter dig på en träningscykel - inomhus.
Då Täby Centrum ligger tvärsöver gatan så ska jag nog palla mig dit - tror jag. Kan liksom inte stå emot mellandagsrean...

Herta sa...

Men visst är det skönt att göra ingenting också dvs skrota runt och plocka lite.

Hörni sa...

Jag kommer säkert gå på rea, men inte idag. Har trängts så det räcker innan jul. God fortsättning!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Influensa kan man vara utan. Hoppas ni får en bra dag!

Anna sa...

Vilken fart de är på er :)
Jag undviker också helst rean men nu blir de Stockholm på onsdag när alla andra är där :)
Kram Anna

Camilla sa...

Var inte alls så farligt som jag befarade. Rean är nu avklarad och om ett tag väntar bio och Narnia. Ha en bra dag ! Kram

Jess sa...

sv Camilla: Det blir nog en sväng på rean i morgon för oss. Narnia blir det en av dagarna också! kram

Huskatt sa...

Lite mer God Kväll har det hunnit bli för min del :)
Rean...kanske ska du vara glad att du inte åkte dit, det är sällen så roligt :D
Ha en trevlig kväll och hoppas mamma kryar på sig fort !