tisdag 21 december 2010

Hur man roar sig en tisdagskväll!






Photo Booth är roligt!

11 kommentarer:

Mollan sa...

Hahaha, balla bilder =) Den sista var riktigt cool =) Om jag syr en sådan så räcker det med att du står för materialet tycker jag. Jag tänkte sy min i krossad sammet, kanske velour, och det är ju billigt material =)

BP sa...

Photo Booth ser verkligen ut att vara skoj. Perfekt tidsfördriv och riktigt roliga effekter, som jag inte ens vet hur man ådstadkommer i PS.
Den nästsista bilden är min klara favo - åsså trean som ser ut som om den vore tagen med en värmekamera.

Petra sa...

Sötnosar.

Mollan sa...

Ge dig kvinna =) Behöver dock din storlek. Funderar på att sy en i svart och så nåt glitter nertill att ha på nyår till mig. Det kan bli snyggt va?

Diana sa...

Kuligt! Är det något man hämtar hem gratis eller man måste stjäla det? ;)

Emelie sa...

Ni är fina ni! Jag vill bara säga God Jul till familjen och ge er en miljon kramar. Jag kommer att sakna er på julafton! Ha enriktigt fin jul och hälsa familjen! E hälsar med :)

Huskatt sa...

hahaha, ja ni ser absolut glada ut!

Anna sa...

Vilka häftiga julbilder, har ni fått någon bild ihop nu allesammans?
Fast den kanske vi inte får se nu :)
Kram Anna

bokhyllan sa...

Fina bilder!!!

Mollan sa...

40 räcker om det är den storleken du vanligtvis har och som sitter bra. Annars är det mått-tagning ;)

anne sa...

Fina!