söndag 19 december 2010

Awardvinnare!

Det var roligt att se hur ni röstat och hel del av er vill att jag ska vara en sund människa och aldrig rökt, önskar att det var sant, men jag har rökt. Tyvärr.
Bungy Jump skulle jag ALDRIG göra, då hade de fått hålla en pistol mot mitt huvud och ändå knuffa ut mig. Vatten är gott men inte det godaste man kan dricka. Jag har aldrig blivit tagen för fortkörning (peppar, peppar ta i trä) det betyder dock inte att jag alltid håller hastigheten...
Jag har inget motorcykelkörkort, men jag vill gärna ha ett! Det hade varit coolt att kunna skryta om att kunna blanda drinkar som Tom Cruise i Cocktail, men det kan jag inte.
Rätt svar är alltså att jag badat i Döda Havet och de som gissade rätt på det och därmed får en tjusig award i pris är Smulan och BP!!! Grattis!


Ni ska berätta sju saker om er själv (sanningar eller lögner)
och sedan skicka vidare awarden till sju andra bloggare (fast jag har ju ändrat lite på reglerna så ni gör som ni vill!)

4 kommentarer:

Anna sa...

Då var jag nära :) du vill ha!
Kram Anna

Mollan sa...

Woohooo!!! Tackar tackar, tar en direkt och kör samma regler som dig tror jag ;)

anne sa...

Grattis till dem!

Själv valde jag ju att öka mina vinnarodds genom att satsa på det minst sannolika! :)

BP sa...

Ha, ha, ha! Börjar känna dig ganska så väl vid det här laget verkar det som. Kul med awarden, ska göra den på tisdag tror jag. Imorgon blir det en kändis som jag träffat idag.

PS. 1 000 tack för länken:-) DS