söndag 26 december 2010

Fototävling 2 "Titta ner"

Tänkte vara med i BP:s spontana fototävling. Har gått och funderat ett tag vad jag skulle fota. Satte mig ner med min iPhone och började spela Angry Birds (som för den delen är vansinnigt beroendeframkallande) och kom på att jag sitter och tittar ner hela tiden, på de förbaskade fåglarna som ska döda grisarna! Ja, jag tittar faktiskt ner så länge att jag blir stel i nacken...


Vill du också vara med och tävla? Här hittar du Konst eller konstigt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Angry Birds är ett gräsligt spel till att inte gå att sluta spela.

anne sa...

Hmmm...

Jag har inte kommit på något än...

BP sa...

Ha, ha, ha! Taget! Du ser, det är himla lätt att titta ner och fota nå't konstigt.
Min IT-bästis älskar också det där spelet mmmhhhhhh.

PS. 1 000 tack för länkarna Jess:-) DS

Anna sa...

Ska fundera, hmmmm
Anna

ansepanse sa...

jag tror jag hoppar över
kramar

Vilda tankar! sa...

Hinner inte vara med i någon fototävling just nu.
Var däremot ute på julrea i förmiddags och det var verkligen trängsel - brukar undvika det med var tvungen att byta en tröja till Oscar.
Ingen kul upplevelse!
Hoppas du haft en bra annandag.
Ha en fortsatt skön jul/nyårshelg
Kram Monica