lördag 11 december 2010

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Jag har ingen favoritfödelsedag, men den födelsedag jag längtat allra mest till måste vara till min 18:de födelsedag.
Att få ta körkort och själv få köra bil var min högsta dröm då.

Födelsedagar är mer speciellt när man är liten, då längtar man och skriver önskelistor och hoppas få det man vill ha.
I dag räcker det om någon kommer i håg att jag fyller år och säger grattis.


Har inte hunnit titta in hos er varken i går eller i dag, jag kikar in hos er i morgon! Ha en mysig lördagskväll!

8 kommentarer:

Mollan sa...

När du ändå kikar in hos mig så kan du väl ta med dig den här goda bakelsen på bilden ovan? ;)

Anna sa...

Grattis grattis vännen! ha en bra kväll nu! om de blir tårta över kanske du lotta ut de :)
Kram Anna

BP sa...

Förstår att födslen av A är ditt favoritminne. Å japp, att fylla 18 är bara bäst. Kvitterade också ut körkortet den dagen, det var en höjdare:-)

Åsa sa...

Tänk att man blir glad för så lite när man blir äldre. Att NÅN kommer ihåg en.....=)

Hörni sa...

Ja, det var speciellt att fylla arton år. Plötsligt var man myndig och kände sig vuxen.

anne sa...

Jag har inget särskilt minne av 18-årsdagen även om körkortet var klart två månader senare.

Mys på du ikväll, eller vad det är du gör. :)

Heidi sa...

18 år är stort!! Man känner sig vuxen då men jag har svårt att se mina kids som vuxna, de fyller ju 18 i januari..kluven känsla det där :)

Hemmabloggaren sa...

Amä! Grattis gulliga du, hoppas dagen blev perfa!