onsdag 29 december 2010

Narnia & shopping

Bestämde att vi skulle gå på bio med barnen och se Narnia. Bokade biljetter, åkte till biorafen och hämtade ut biljetterna i god tid. 20 minuter innan filmen ska börja upptäcker maken att han har sett fel på var filmen visas. Lite panik, ut i bilen och i väg till nästa biograf, men allt löste sig och alla hann in i salongen + hann få popcorn och dricka innan filmen började.
Jag gillar verkligen Narnia-filmerna! Spännande, sorgliga och ett lyckligt slut!


Sen har våren kommit! I alla fall i form av kataloger.
Jag råkade beställa "lite". Bara till mig själv. Det är jag värd! ;)

18 kommentarer:

Petra sa...

Det var bra jobbat att ni löste det på den korta tiden.

Våren kom i min brevlåda också idag.

Kram

Diana sa...

Oj vilken panik! Så filmerna är bra? Jag tror jag i min barndom läste några av böckerna men kom inte längre än så. :)

BP sa...

Här har vi då min favo slogan från l'Oreal igen: you deserve because you are worth it. Så sant, så sant:-)

Anonym sa...

Vad beställde du?
Narnia är ljuvliga! Jag har läst alla böckerna och att de kommer som film nu, många år senare, är fantastiskt!

ansepanse sa...

tur att ni hann, jag har fått lite kataloger men inte tittat i dem ännu
ha en fin kväll - kramar

anna sa...

klart att du är värd det!
kram på dig

anne sa...

Har du redan hunnit beställa!?!?

Jag har inte ens rivit ur den ur plasten!

Åsa sa...

Gillar också Narnia. Läste böcker när jag var liten, och om jag inte minns fel gick det en tv-serie om Narnia då också..
Har sett dem två första filmerna bara, får nog vänta på trean på dvd..

2BarnsMamman sa...

Vilken tur! Mysigt att gå på bio hela familjen! Det längtar jag till. God fortsättning! Kraam

Anna sa...

Tur att vi bara har en biograf i mon lilla stad :)
Kul med nya kataloger, gillar sommaren bättre!
Kramis Anna

Kicki sa...

Jag vill också se Narnia!
Vad vårlikt du har fått i din blogg, nu ändras det hejvilt lite överallt! Måste också göra om!

Tingeltangel sa...

Jag skulle ha blivit extremt irriterad men det låter som om ni klarade situationen galant... Måste erkänna att jag tycker det är lite svårt att ens föreställa mig att jag kommer att behöva vårkläder igen. Det känns hemskt avlägset.

Tess sa...

Snyggt jobbat att ni hann fram!
Klart du var värd lite nytt! Det är vi alltid :)
Kram

Amazingdays sa...

Skit, har du redan hunnit beställa? Jag har bara hunnit titta i HM katalogen och vet inte riktigt vad jag tycker om.
Du får visa bilder på dina varor sen när de kommer.

Hoppas filmen var bra!
Kram

Mamma P sa...

Jag ska se Narnia nästa vecka med min systerdotter. Barnen är för små. Jag har sett alla på bio.

Diana sa...

Sv: Då skulle man kanske uppdatera sig om böckerna? Jag minns bara en garderob, ett lejon, ett gäng ungar och att författaren verkade ha rökt på medan han skrev. ;)

bokhyllan sa...

Ska också se "Narnia" med familjen.
Tänk att våren kommit till dig redan. Hos oss lyser den med sin frånvaro. Men kanske dyker den upp i brevlådan en vacker dag.
Kram.

Rut-Knut-Tjut sa...

Bra jobbat!

Klart du är värd att beställa. Varenda plagg :)

Underbar tulpanbukett man får när man kommer in till dig :)

Kram