måndag 6 december 2010

Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan tänker jag försöka hålla mig frisk. Jag har tänkt att baka lussebullar om barnen bara kan vara hemma en kväll...
Jag ska jobba hela veckan. På lördag ska hela familjen bort till vänner.
Jag hoppas att det snöar lite mer för nu har nästan all snön smält bort, det regnar nu och i natt ska det frysa. Ni ser sambandet heller hur, isbanor i stället för vägbanor...
Jag är glad för jag ska bara jobba i två och en halv vecka till och sedan ska jag ha ledigt över jul och nyår!
Har inget mer inplanerat förutom, musikundervisning, fotbollsträning och dans för barnen. Jo, jag ska försöka handla de sista julklapparna.


Jag önskar att det ser ut så här snart igen!

Glömde ju en viktig sak! Ska på AW på fredag med en kompis!


11 kommentarer:

Rut-Knut-Tjut sa...

Ser ut som du har en härlig vecka framför dig. Se till att hålla det där med att vara frisk. Kram kram!

Daniel sa...

Härlig vecka vänta skall
å sen välfötjänt semester!

Diana sa...

Oj, hann det tina så mycket hos er? Det började blötas upp här under dagen och nu har det fryst på, wohoo! Eller inte!
Ta nu det lagom lugnt, man måste tagga ner i god tid innan ledigheten. Hehe.

Tess sa...

Åh den veckan ser bra ut! Och se nu verkligen till att hålla dig frisk! Förövrigt kan jag bara meddela att vi har precis lika mycket snö kvar som förut och -3,6 grader. Det tycker jag är nice :)
Kramar

Mollan sa...

Jaha då åker du skridsko till jobbet imorgon då ;)

Åsa sa...

Här ligger snön kvar, fast det är lite varmare här med. Bara 3 minusgrader idag.

anne sa...

AW?

Hörni sa...

Åh fy vad tråkigt med regn, hoppas snön kommer tillbaka.:)

Malla sa...

tycker jag låter som en bra vecka :)

Ellinor sa...

Här bara regnar det...snön som föll igår var blötsnö så den lämnade bara efter sig en massa slask. Är det för mycket begärt att hoppas på en vit jul tror du?
Kram

Ellinor sa...

Här bara regnar det...snön som föll igår var blötsnö så den lämnade bara efter sig en massa slask. Är det för mycket begärt att hoppas på en vit jul tror du?
Kram