onsdag 14 december 2011

Till er som undrar hur det går med min viktminskning:


11 kommentarer:

Therese sa...

ASG Jag tror banne mig att jag ska tatuera in detta på min breda röv :-D

Vilda tankar! sa...

Gött!

Mary sa...

Hahaha!
Angående Therese kommentar, så ska nog jag också tänka på detta alternativ :)

(för övrigt tycker jag att det är helt okej att låna alla roliga citat av varandra - delad glädje är dubbel glädje)

BP sa...

:-)))) Underbar!!!

Kristina sa...

Låter bra!
Du är så snygg som du är. Hur smärt och fin i kroppen som helst!

life.love.baking sa...

I like it! De känns som lite som de går för mig just nu ....

Tingeltangel sa...

Citatet är underbart! Men jag tror inte ett ögonblick att du är det minsta fet. Jag har ju sett alla dina dagens outfitbilder.

Diana sa...

Det är juuuul nu! Och sen är det nyår! Och sen kan jag säkert komma på fler dåliga ursäkter. ;)

Lippe sa...

Hahaha!! Den stämmer här iaf!

tinazpicaboo sa...

hehe så bra då lycka till.=)

Anonym sa...

Jag har precis samma "problem"...
:-D