lördag 27 november 2010

Godmorgon!

Att vakna upp till detta gör mig glad!
Det är ju bara så vackert, det innebär lite skottning, men det gör ingenting!



Detta är solrosen!

Idag ska vi på 40-års fest och jag ska ha på mig en likadan klänning som Minnah hade i går, fast hon hade vikt upp sin. 
Är detta bra eller dåligt? Inte att hon vikt upp den utan att hon hade just den klänningen. Kommer jag att få höra hela kvällen att det är en likadan klänning eller?
Kanske är det många som pratar med mig i och för sig, men det känns lite så där...
Jaja, jag får se i kväll!
A skulle spelat cup några mil från oss men de ställde in på grund av all snö som kommit i natt!
Nu frukost och sedan snöskottning (alltså jag tittar på när mannen skottar, får ju inte anstränga mig så att jag mår dåligt i kväll! ;))


8 kommentarer:

Åsa sa...

Här har all snö BLÅST bort......(fast någonstans måste den ju ha tagit vägen....)

anne sa...

Klart du ska ha klänningen! Du blir ju såååå mycket snyggare i den!!!

Ellinor sa...

Verkligen en vacker syn.
Igår föll de första flingorna även här i Paris. Ingenting som lade sig dock. Men nu vet jag i alla fall att vintern är på väg.
Kram

bokhyllan sa...

Det ÄR mysigt med snö. Speciellt när mannen skottar och jag själv är inne... hihihi.

Klänningen jättesnygg! Ta den!
Ha det så kul i kväll!
Kram.

Hörni sa...

Vad fint! Så gullig snöig solros.
Klart du ska ha klänningen! Jag tror inte många kommer att tänka på att det är samma som Minnahs. Om de inte läser din blogg då förstås..:)

Vilda tankar sa...

Julstämningen har kommit tidigt i år.
Skall snart iväg och stöpa ljus på ett loft, det är riktigt juligt.
Ha så kul i kväll. Du kommer att vara skitsnygg i din nya klänning!
Kram!

Mary sa...

Äsch, det spelar väl ingen roll med klänningen! Du kommer att vara supersnygg (som alltid) :)
Have fun!

Sandra på Ön sa...

Jag blir också så glad över all snö och det som man brukar säga vara trista november, har varit som en saga i naturen här :)