söndag 7 juni 2009

Söndag

Idag har det blivit Ikea-besök, nya gardiner till sovrummet och 6 st trasmattor! Det är helt otroligt att man kan sälja en trasmatta för 19 kr! De är inte så stora men det blir perfekt till nästa helg då det blir examens/30-års fest här och folk kommer klappa runt i köket med skorna på. Jag är nämligen rätt så rädd om vårt trägolv. 
A har varit på kalas. Det är väldigt mycket kalas just nu. Verkar som om det är fler som fyller år i maj jämfört med de andra månaderna, eller så är det bara här omkring.
En loppis hann vi med i morse, tyvärr gjorde jag inga fynd. M köpte två VHS för en krona styck, tydligen var den ena filmen jättebra. Så det får man väl kalla för ett klipp, än om VHS känns lite ute.

5 kommentarer:

BP sa...

Ja för det mesta kommer man hem med något från Ikea... om inget annat så får man faktiskt inspiration i det blågula varuhuset.
Grattis till fynden!!!

Kristina sa...

Tur att ni skaffade mattorna, hoppas de blir rena i tvätten efter att jag välter ut en hel flaska rödvin över dem nästa helg ;-)
Nej då!

Daniel sa...

Oj så du handlat!

Å så kul med kalas!

Det gillar vi!!

Mamma med ambitioner sa...

Vilken smart idé med mattorna. Den norpar jag åt mig direkt. Det vankas Midsommarfest hos oss och visst är det konstigt att man alltid, förr eller senare hamnar just i köket. Ha en bra kväll. Kram

Emelie sa...

Jag ska spy på alla golven och hälla rödvin på alla vita dukar som tack för att vi får ha festen hos er ;))