lördag 17 september 2011

Turkiet del 4 (nej, jag är inte klar än) ;)


Att ta sig en sväng i en av hammockarna med döttrarna och ett glas rosé efter en dag i solen är aldrig fel.
Fast det var svårt att få ett glas rosé på hotellet då större delen av personalen var ryssar och de var inte så bra på engelska. Så efter sju svåra år och ha tillkallat en annan i personalen fick jag mitt rosévin då de med tyskt uttal fattat att det var råsevajn. :)


Ännu en dag i målarstudion.


Kvällens tema till middagen, Black & White. Alla damer fick en röd ros när de kom.


Såg en stor reklam för Dikmen (lite skumt namn) från flygplatsen till hotellet och undrade vad det kunde vara.
Det gick upp för mig senare på kvällen. Det är ett turkiskt vin. Ett helt ok vin.


Tjejerna blev i alla fall klara med sin kreation efter tre dagar.

8 kommentarer:

Malla sa...

oh, vilken fin grej dom lyckades få ihop :)

Anonym sa...

Tjusig konst de skapade.

Mary sa...

Lika konstnärliga som sin mamma?! Fast när jag tänker efter så vet jag inget om P´s eventuella konstnärlighet. Så det kan även vara efter pappa :)

ansepanse sa...

åh vad fint det blev, duktiga tjejer du har
kramar

4U2 sa...

Imponerad av dina döttrars skapelse!
Du vet att jag har en pågående Fotoutmaning? Ta och kika, du kanske vill vara med?
Ha en fin dag.

Maria sa...

Ännu fler härliga bilder!!

SV: Vi ska åka till Side :D

BP sa...

Turkiska viner är helt ok. Vi gillade dom skarpt, både de vita (jag) och röda (maken).
Så ni hade också den ryska "invasionen" på ert hotell. Landet från öst verkar ta över turismen i Turkiet både dom personal och turister.
Tycker skapelsen är superfin, det finns en viss talang där:-)

Anonym sa...

Snyggt jobbat :-)