måndag 2 januari 2012

Här röjs det!



"Nu så är den glada julen slut slut slut
julegranen åker ut ut ut..."


Jag tröttnar för det mest på julen när det nya året börjar och i dag så åker allt ut och ner i kartongerna.
Jag har försökt övertala min familj om att köpa en plastgran, de vill ha en riktigt, men jag vill slippa ha barr kvar inne till påska!

På tal om min löpträning så är det inget nyårslöfte, jag ger inga, träningen har jag hållit på med ett tag, känns bara lite extra tungt efter alla helger och all god mat! :)

9 kommentarer:

Petra sa...

Mannen vill ta bort julen ikväll men jag vill till helgen.

Amazingdays sa...

Det var till att vara flitig.
Julen för stanna kvar några dagar till hemma hos mig. I år blev vår gran så himla fin så jag vill njuta av den ett litet tag till.

Anonym sa...

Jag brukar nästan vara less på julen innan den ens börjat.

Anna sa...

Började plocka bort lite jul igår, känns så tråkigt när det inte är snö ute, ingen stämning alls.
Längtar o få börja träna.
Kram

Jeanette sa...

Här är julen nästan borta också ;-)
Ang nyårsbilderna, fina, men är det oxfilé med BANAN på??
Kram

BP sa...

Japp, där rök den. Det rök mycket hos mig idag också - fast ingen gran;-)

Therese sa...

Om det är någon tröst så barrade min plastgran också, fast kanske inte lika mycket... *ler*

Ama de casa sa...

Tjugondag Knut - först DÅ ska allt ut!
:-)

Ellinor sa...

Jag slängde ut julen redan förra veckan. Hade gärna gjort det direkt på juldagen. Så snart själva julafton är över, känns det som om hela julen är över.
Kram