söndag 2 maj 2010

Mmmm...

Provade detta i går! Mums! Det blir en ny favorit!

11 kommentarer:

Malla sa...

oh my god!!! sånt där får du inte visa haha :)
polka och choklad...det kan ju knappt bli mer rätt än så!

Vilda tankar! sa...

Så bra att den var god. Jag har en som ligger i skafferiet att öppnas vid lämpligt tillfälle!

Petra sa...

Bläk, där krullar sig min tunga.

Afrodite sa...

Oj, oj, oj! Detta har jag fullständigt missat i godishyllan! Fattar inte hur det gått till! Jag vet redan innan att jag kommer att älska det! Tack för att du gjorde mig uppmärksam...=)
Kram och godmorgon!

Hörni sa...

Mmmmmmmm, så underbart! Polka som är så gott! Har du ätit polkaglass? Det är helt otroligt gott!:D

Linda Rö sa...

Ser supergod ut.. Om du gillar polkagris så ska jag maila en supergod kladdkaka till dig...
Vilken fin trädgård ni har!
Hoppas ni får en underbar Söndag!
Kram

Tingeltangel sa...

Oj! För mig låter det som om det skulle kunna bli lite för mycket av det goda på en gång. Men jag har inte provat. Jag är svag för mörk choklad och det finns ju numera i precis hur många varianter som helst.

Fröken Isakson sa...

ÅH den har jag missat. Måste testa. Verkar super ju. kram kram

Amazingdays sa...

Wow, den har jag missat.
Tack för tipset!
Kram

anne sa...

Aha! Den har jag haft span på men den har inte dykt upp här ännu!

Fazer har ju också en polka, då får man anledning att jämföra dem...

Linda Rö sa...

Har provat den - få läggas in på avväjning... SÅ SUPERGOD!!