lördag 22 maj 2010

Oväntat mail

Såg att jag fick ett mail i går på min bloggmail från en person som jag inte vet vem det är.
Så här stod det:

  Från: xxxxxx
Ämne: Erbjöd ”fi**gratäng” 
Datum: fr 21 maj 2010 19.45.14 GMT+02:00 
         Till: grey@bredband.net



Nej vi har inte "skafferirengöring" vi bara marknadsför våra varor väl 
Du är välkommen att ta del av detta tillfälliga erbjudande som gäller så
långt lagret räcker
Men ikväll är denna vara tillfälligt slut då vi har "fredagsmys"

Kan det ha att göra med att jag kommenterade Guns inlägg? Hahaha!

3 kommentarer:

Maria sa...

Vilket udda mail :)
Låter som ett skämt haha

Ha en härlig lördag !
Kram

Hörni sa...

Hahahaha, vad är det för tok? Haha, måste vara någon som skämtar.:D

BP sa...

Jag ser ett klart och tydligt samband här;-)