tisdag 30 november 2010

Dag 7 - Min bästa vän

Att välja ut EN bästa vän är svårt, speciellt när man inte är barn längre. Då hade man ju en bästis. Så är det inte nu, jag har inte bara en bästa vän i dag, jag har flera.
Om jag måste välja att bara skriva om en så väljer jag att skriva om min man.

Han är den som jag litar på.
Han finns alltid där för mig.
Vi delar många minnen, både glada och sorgsna minnen.
Vi skrattar ofta.
Vi kan prata om allt mellan himmel och jord.
Han är den jag aldrig vill leva utan.
Han är den som gjort mig till en bättre människa.
Han är inte bara min man, min livskamrat utan också min bäste vän.


15 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Hej hopp!
Tur att du lagt upp en bild på "vännen" trodde nästan att det var min man du beskrev.......
Så klockrent, du att låna ideér från bloggar är kanon tycker jag så gör gärna en fin adventsljusstake med plock från min. Det gör mig glad. Gillade Eriks helggroda:) Ha en bra dag Kram Kristina

Hörni sa...

Vad fint skrivet och jättefin bild också.:)

bokhyllan sa...

Fint skrivet. Ta hand om varandra. All lycka till er!
Kram.

oumberligating sa...

Va fint skrivet om din man....ska fan väcka min Fru så hon gör ett liknande inlägg om mig! (ler)
Jag vet inte hur mycket du läser min blogg, men jag skriver ofta om min Fru, både igår och idag. När jag skrivit dessa rader så har jag ett nytt inlägg pågång där även min Fru får vara med.....(ler)
Om några dagar firar vi 25 år som par, 23 som gifta till våren!
Ha det gott och hälsa Husbonden!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Mollan sa...

Vad fint =)

Tess sa...

Åh så fint skrivet!
Var rädda om varandra.
kramar

Fröken Isakson sa...

Åh vad underbart sött skrivet. Jag blev faktiskt lite tårögd.

Härligt, det är precis så man ska känna för sin man (det gör jag också, inte för din då alltså utan för min ;)) kram kram

Vilda tankar! sa...

Det märks på ditt sätt att skriva om din man då och då att ni har starka band. Inte minst märks det på din mans kommentarer ibland som jag tycker innehåller mycket kärlek till dig.
Det är fint.
Var rädda om varandra!
kram

ansepanse sa...

vad fint skrivet och tack för vänliga ord
kramar

Anonym sa...

Blir glad i hela kroppen när jag läser om din kärlek till din man. Ni är så jättefina tillsammans! Massor av kramar mamma/svärmor

anita sa...

Vad härligt att läsa om. Håller med i allt som mamma/svärmor skrivit.

Många kramar

svärmor/mamma

anne sa...

Härligt! Men det har ju faktiskt redan framkommit ändå! :)

Heidi sa...

Åhhh...vad fint!! Ni ser så fina ut ihop oxå!

Emelie sa...

Så fint skrivet Jessica och jag håller med! Jag har en fantastisk svåger!

anna sa...

Vad kan man säga, mer än vackert<3
kram anna