fredag 13 mars 2009

Fredag, lördag och söndag

Jag är trött på att vara "vårtrött" eller vad man ska kalla denna trötthet som kommit över mig. Jag vill var "vårpigg" med massor av energi. Det kommer kanske. Jag vill vårstäda, plantera, hänga upp nya gardiner, köpa en ny duk, hitta fina vårkläder till ett bra pris och se solen skina. Fast just nu så orkar jag inte...
Denna helgen ska vi ha en mysig hemmakväll och titta på Så ska det låta.  I morgon är det fotbollsmatch och dans (som vanligt) och på kvällen ska vi till min syster. Söndagen tror jag är oplanerad än så länge.

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Låter som en härlig helg. Trodde att Lets dance hade förtur hos alla barnfamiljer...... Är lite sugen på Grillad på tv1 kl 21.
Vi får se vad det blir. Ska iallafall sova läääääänge i morgon. Har stigit upp fem två dagar i rad. Må gott!