lördag 7 mars 2009

Lördag

Min mamma och hennes man var här igår, det blev god mat och sedan blev det kortspel, Gin Rummy. Ville bara berätta att jag vann, stort.
I morse började jag med att skjutsa lilltjejen till dans, direkt efteråt bar det av till fotbollscupen med stortjejen. De var väldigt duktiga idag också, de gick vidare till slutspel, men kom inte vidare till semifinalen. Det var ett gäng trötta tjejer som åkte hem och inte undra på det. Det var samling 1215 och vi var hemma 1830. Jag är själv helt slut, jag kände det när jag rusade in i mataffären och köpte uteslutande färdigmat till oss. Tråkigt, men vad gör man när man är slut...
P ska ut med sina killkompisar så vi tjejer ska ha myskväll och titta på Andra chansen. Ska poppa lite popcorn och ta fram glass.
Jag är fortfarande lite besviken på att Killing me tenderly inte gick vidare, nåja jag får väl se vem jag ska hålla på i kväll. Har inte riktigt bestämt mig.

Inga kommentarer: