måndag 2 februari 2009

Dagens kul!

Vi hyrde skidor, pjäxor mm i gårkväll. E provade länge och väl innan hon äntligen hittade ett par pjäxor som var bekväma. När hon sedan sätter på dem dagen efter säger hon:
-De här pjäxorna är alldeles för stora, detta fungerar inte!
-Men de var ju bra i går!
-Jag vet inte vad som hänt, de känns jättestora.
-Du får bara åka ner och byta dem då!
-Ja jag får faktiskt göra det, de till och med glappar när jag går!
-Var du så svullen om fötterna igår?
-Jag vet inte.
Vi går ut och E ska precis sätta på sig skidorna för att köra och byta dem när R sticker ut huvudet och ropar E har du tagit mina pjäxor!?
Jag frågar undrande:
-Hur tänkte du när du har storlek 38-39 och du får på dig ett par storlek 43?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser härligt ut. Håll koll på E, hon kan vara lite vimsig.
Kram mamma