onsdag 25 februari 2009

Studiebesök



Idag har vi varit på studiebesök, först på Stadsbiblioteket och sedan på Tekniska museet. Det är alltid trevligt med studiebesök, dels för att man slipper stirra på samma gamla vanliga väggar och dels för att man alltid lär sig något nytt. Efteråt lunchade jag och min kollega i stan. Det blev sushi idag. Efter det blev det en rekognoseringstur inför nästa studiebesök. När jag ändå var uppe i stan passade jag på att gå in på Fideli och Konungen och Indiska. Givetvis blev det två inköp.

2 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Hej på dig!
Otroligt fin lökkorg. Den hade passat perfekt hos mig.
Kram

Mamma med ambitioner sa...

Hej igen!
Hittade en bok om choklad i Akademibokhandelns katalog. Den är värld att ta en titt på.
Choklad, mer av det goda. Jan Hedh.
Vi får se vem som hittar det först.
Jag har ett sjukt gott recept på en chokladtårta som jag kan dela med mig av någon dag. Kram