söndag 15 februari 2009

Dagens ros!

Det gör så mycket när man blir väl bemött i affärer! Jag var på Stadium och var inte riktigt nöjd med ett par skidbyxor jag köpt i höstas men inte provat ordentligt förrän nu, trodde det var fel på dem. Antagligen var det inte fel på dem utan bara den enkla anledningen att jag köpt ett par herrbyxor i stället för dambyxor, trots detta fick jag byta dem och tjejen som hjälpte oss var otroligt hjälpsam och trevlig. Efter detta bemötande kommer jag att handla där när jag ska ha sportkläder. Att inte fler affärer förstår att om kunden blir trevligt bemött kommer man till 99% tillbaka + att man rekommenderar andra att handla där!

2 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Har sagt det innan och säger det igen.....flera av dina inlägg passar perfekt hos mig. Lämnade tillbaka en frysskadad kyckling igår. Det var heller inga problem, vi fick dessutom en choklad kartong som plåster på såren. De försäljarna mår mycket bättre på sitt jobb än de som bara gnäller. Alla hjärtans dags kort fick vi också av lilla sonen. Visst värmer det. Ha det bäst!

Emelie sa...

Gud vad bra att du fick byta! Vad skönt att det löste sig. Jag gillar också Stadium, de är ofta hjälpsamma och trevliga!