torsdag 2 april 2009

Idag - Trysil

M provar utbudet i Trysil.
A provar ett av hoppen.
Många hade skrivit sina namn i snön och givetvis ville även tjejerna göra det.

När man köpte liftkort i Sälen ingick en dag i Trysil, Norge. Jag var först lite skeptisk men blev övertalad att vi skulle åka dit och det är verkligen ingenting jag ångrar! Jag vill åka till Trysil igen! Tråkigt att Norge är så dyrt men jag ska kolla upp vad det kostar. Vilka backar! Hade en underbar dag där, tyvärr lite för varmt så efter lunch åkte vi mest i Slush Puppie så vi gav upp och satte oss i den sköna solen.
När vi kom hem väntade god mat och kortspel och därefter kvällsbad i utejacuzzin. Jag vill inte åka hem, som ni säkert förstår!

2 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Trysil är vårt paradis. Har varit där minst fem år. Har namn på en bra arrangör om du är intresserad. Dyrt att leva men inte så dyrt att bo. Vi brukar ta mat med hemifrån.
Hoppas ni hann med Knetsetra.

Fröken Isakson sa...

Låter som en härlig dag. kram