lördag 18 april 2009

Vad har du i din handväska?


Skrattade gott när jag tittade in hos Anne! Hon skrev ett inlägg om att en del veckotidningar har en fototävling där man ska fotografera sin handväska. På alla bilderna är sakerna prydligt upplagda och väskan ligger sidan om. Anne visade sin väska i oretuscherat skick, alltså som en riktig handväska ser ut. Tänkte att jag skulle hänga på, inte för att jag kommer att vara i närheten av Anne ;) utan för att jag tyckte att det var en rolig sak.
Hade det varit för några år sedan hade jag kunnat skryta om det mesta innehållet tror jag. Förutom de "vanliga" sakerna såsom plånbok, sminkväska(bindor,tamponger,värktabletter, fickspegel mm), nycklar och mobil så hade jag plåster, skohorn, ficklampa, fällkniv, sax, pennskrin och kamera. Har slutat med detta nu eftersom jag tycker att det är för tungt att bära runt på...

1 kommentar:

anne sa...

Ditt väskinnehåll gillar jag! Ordning och reda! Jag har faktiskt funderat på att klämma ner ett skohorn i min väska också, det är ju som hopplöst när man behövet ett och inte har ett. Fingrarna är ju liksom för tjocka...