lördag 16 maj 2009

Dagens fotbollsmatch






Stortjejens lag spelade två matcher i dag. 5-0 i första och 5-2 i andra. De ägde, som min dotter hade sagt. Trots ett ihållande regn och halkigt underlag gjorde tjejerna två kanonmatcher! Måste visa en bild på vår kiosk från fotbollen, inte dåligt. Visst är de duktiga, de som håller i kiosken!?
Efter fotbollen gick jag och en kompis ut och promenerade och efter det en tur till Ikea. På vägen dit hittade vi en outlet butik, krukor, trädgård, lyktor mm. Vi kom 4 minuter innan de stängde men jag hann ändå shoppa en lykta och två betonghjärtan, väldigt billigt. Vet inte vad affären hette med det var billigt och det låg ute vid Toftanäs i Malmö. Har ni vägarna dit så kör in om en sväng!


5 kommentarer:

anna sa...

Gud vilken fin lykta, måste absolut titta in där känner jag. Tack för tipset!
kram anna

anne sa...

Vilken kiosk!!! Är det laget eller klubben som ordnar?

Kul att de vann så storslaget! :)

Mamma med ambitioner sa...

Väldigt fina fynd. Visst är det så att vi kvinnor bara behöver ett par minuter i en butik för att hinna fynda. Har varit en sväng på IKEA med maken, han bara virrar på huvudet och säger behöver vi verkligen detta...... NU ska jag fortsätta måla.
Kram Kristina.
Ps eftersom jag är hjärttokig måste jag nog leta upp den outlet butiken.....

anne sa...

Det måste finnas lagföräldrar som har känningar i chipsbranschen då! :)

Emelie sa...

Jättefin kiosk och vilken prestation av tjejerna! De är så duktiga!

Vad mysigt med en ny butik, grejerna var jättefina!

Kram Em