tisdag 22 september 2009

CSI vs Anka

Igår valde jag att titta på CSI istället för Svenska Hollywoodfruar. Fast efter CSI var slut gick jag in och kollade på Ankan och vänner/fiender på tv3 play, ville ju vara uppdaterad på jobb när lunchen kom!
Så idag har det blivit prat om ostkrokar och annat. ;)
Håller fortfarande fast vid att det inte är något skit att se, men tycker att det är mycket humor i programmet. Fast det är jag inte så säker på att deltagarna tycker. Så jag kommer väl att sitta framför teven nästa vecka också! ;)

10 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Jag blev inte imponerad alls. Funderade en stund om jag har taskig humor eller konstiga värderingar sedan kröp jag ihop i soffan med nya "allt i hemmet i stället" I kväll blir det i allafall IDOL stora sonens val.
Kram till dig! Kristina

Petra sa...

Jag är den som erkänner att jag ser detta med nöje. Ibland behöver jag lite sådana här program i allt elände som finns. Kram

Petra sa...

Jag är den som erkänner att jag ser detta med nöje. Ibland behöver jag lite sådana här program i allt elände som finns. Kram

Mamma med ambitioner sa...

Sv/ ja det snackas en hel del. En av mina kolleger blev så upprörd att jag skrattade så tårarna rann.
Kram igen!

Mary sa...

Instämmer med Petra. I like!!! ;)

anne sa...

Jag såg programmet igår, såg inte förra avsnittet.

Ja, vad ska man säga? En av tanterna, hon med ostbågarna, jag fick intrycket att hon verkade riktigt omtänksam, inte var det något elakt i henne.

Hon på daten med revisorn var ju artig och trevlig med honom, inte slukade hon honom bara för att han hade kosing.

Anka-tanten däremot har en människosyn som jag inte kan acceptera, behandlar sina barn illa, liksom sina anställda. Nixa Ankan!

Ellinor sa...

Med tanke på att ALLA pratar om detta blir det nog TV3 Play i helgen för min del också.
Kram

BP sa...

Ha, ha, kolla mitt blogginlägg. Håller med dig med andra ord. Dessutom gillar jag ibland sådana program där man slipper "tänka" - typ "suspend disbelief" (kan inte komma på ett bra svenskt uttryck som är så träffande).

Mia sa...

Får nog rösta på Ankan där du..:)

Fröken Isakson sa...

Haha jag satt bänkad. Enbart för att kunna följa med i fikarummet ;). Skojar bara. Tror faktiskt inte att det är så många på mitt jobb som känner till programmet ;). Kramis