fredag 11 september 2009

TGIF!!!

När jag kom till jobb idag var det helt mörkt, fast jag inte var särskilt tidig. Jag får meddelandet att idag är jag ensam av oss elva som har liknande arbetsuppgifter. En kollega skulle komma lite senare.
Kan säga att jag kände mig rätt så ensam idag...

Men nu är det fredag och då kan jag ta det lugnt!!! Bara det att jag har börjat få ont i halsen. Har varit på Apoteket och införskaffat lite preparat mot förkylning.

ps. Vi har inte haft några ersättare på jobb denna veckan...

3 kommentarer:

BP sa...

Å suck!!! Ensam är ju inte stark direkt. Ont i halsen = din tur att slänga in handduken.
TGIF i och för sig, men det är ju inte så roligt att vara sjuk under helgen bara för att vara kry igen på måndag.

Ellinor sa...

Dum fråga kanske...men vad jobbar du med?
Hoppas du får en härlig lördag!
Kram

Mary sa...

Antar att det blivit en hel del inställda lektioner under dagen?! Eller har simultanförmågan gått på högvarv?
Var rädd om dig.
Kram kram