fredag 25 september 2009

Förberedelser

Bullbaket i full gång!
Städning avklarat!

9 kommentarer:

Petra sa...

Sedär! Vad duktig du är. Kan nästan känna doften av bullbaket ända hit! Kram

Ellinor sa...

Jag håller också på att baka bullar. Första plåten står redan i ugnen och sprider en ljuvlig doft genom hela huset.
kram

Gun sa...

Gott med bullar! Vad fint ni har i vardagsrummet:)

Miss Upsey Daisy sa...

Bullar är en sådan trygg doft.

Camilla sa...

I wonder why ??? ;) !

Mary sa...

Är det månne inför den stora dagen imorgon? :)
Grattis i förskott!

Mamma med ambitioner sa...

Haha tänkte baka i morgon!!
Blev full i skratt när jag såg er supermysiga soffa. Halva får nog plats i vårt lilla vardagsrum. Vårt hus är mysigt men ack så litet. Är det så att damen fyller år i morgon tro?
Ha en underbar fradagskväll.
Kramar i massor. Kristina

Fröken Isakson sa...

Gud vilken härlig soffa ni har. En sån vill jag också ha :D. KRam kram

BP sa...

Nu när du är klar med bullbaket och städning är du välkommen att fortsätta - nej jag menar börja hos mig.
PS. Av kommentarerna att dömma fyller du år imorgon. Om jag glömmer det... så får du redan ett förandsgrattis här och nu :-)