lördag 19 september 2009

Lördag!

För er som hängt med ett tag vet ni att jag gillar Guitar Hero. Det är en rolig kvällssysselsättning nu när det börjar bli mörkt och kallt ute. Så idag kom min man med en present (han är hopplös på att spara på överraskningar, jag fyller ju år snart, men han kunde inte vänta med att ge mig den). Nya Guitar Hero! Här ska det spelas i kväll!
Men först ska jag tvätta och höstrensa i rabatterna och plocka in lite sommarsaker. Lite stolar får stå kvar ett tag till, det är ju fortfarande ljuvlig sommarvärme!

5 kommentarer:

Petra sa...

Så roligt! Hoppas att det blir några goa riff ikväll då! Kram

Mamma med ambitioner sa...

Önskar att min tvätthög såg ut som din. Vågar inte fota den med risk för att inte få med HELA högen. Semesterns baksida men vadå. Kunde klart hittat bättre bilder på både mig och min äkta hälft men Måns gillar denna skarpt. Dessutom vet inte maken om att han är på bloggen haha snart kanske jag blir så modig att jag lägger ut fler.....

BP sa...

Grattis till Guitar Hero. En arbetskompis har den också och han är lyrisk.
Lördagsnöjet "tvätt" har vi också ägnat oss åt... ja egentligen är det ju maskinen som gör jobbet.

PS.Det är ju ingen tv, men vad är den senaste prylen i Maison Grey? DS

Ellinor sa...

Jag har bara spelat en enda gång och det gick väl sådär...vet inte om jag förstod själva finessen :P Fel blev det i alla fall..HELA TIDEN!

Lycka till och ha en trevlig lördagskväll!

Kram

Fru Hurtig sa...

Jag har faktiskt aldrig spelat... =( Men det verkar hur kul som helst.