tisdag 6 juli 2010

Filmkväll


I kväll ska jag och M gå på bio, det ser vi båda två fram emot!

10 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Såg dvd film ensam igår ... första gången på flera år!
:)

Fröken Isakson sa...

Vad kul med lite bio. Jag har inte sett nån av dem. Måste nog komma in i matchen och se dem. Jag är nog den enda i hela landet som missat dem hihi. kram kram och hoppas du får en toppendag

anne sa...

Mysigt! Filmen är romantisk och spännande, den blir bra för er båda! :)

Petra sa...

Den där skall jag också se en dag. Älskar ju böckerna.

Kram

Emelie sa...

Kul! Men jag gillade inte tvåan. Gjorde ni? Men har hört att den här ska vara bättre!

Jag och E funderade på om vi skulle ta onsdag eller torsdag eller fredag nästa vecka! Kan inte du maila en önskelista med de saker hon önskat sig och ännu inte fått? Mamma ska ju handla det vi hade tänkt i Turkiet...Så kan vi bestämma dag över mailen med!

Kramar

2BarnsMamman sa...

Det förstår jag. Hoppas ni får en mysig biokväll! Kram kram

Malla sa...

jag är också sugen på bio! :) måste bara invänta ng film jag vill se :)
hoppa ni får trevligt!

Vilda tankar! sa...

Jag har inte läst böckerna men hoppas ni får en trevlig kväll.
Man kan ju inte få allt här i världen med en gång med tanke på NY - överraskningen som stöp på mållinjen!
De är så goa och vill så väl våra kära män men jag får nog hålla med dig om detta.
Har fått en liknande kommentar för några år sen så jag vet precis vad du menar.
Kram

BP sa...

Vaddå bio - det är ju fotboll på tv. Men ha det så bra ändå.

Ellinor sa...

Oh, så mysigt! Vill också se denna snart.
Kram