fredag 12 mars 2010

Godmorgon!


Gissa vad jag gör nu?

8 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Ingen aning.......det liknar mitt dåliga samvete. Vi har haft en superstressig vecka, det känns som om jag inte hunnit ngt mer än att vara mamma. BARA MAMMA...... det är såklart inte fyskam men någonstans bakom en sådan hög som du visar finns en fru och en kristina som så gärna vill ta plats. Hoppas hon hittar ut mellan fotbollsmatcher och handbollscuper. Skulle vilja hinna köpa någon blomma, öppna en flaska vin och mysa med mannen min. Kanske, kanske......är trött och lite blasé. Är det fredag eller?
Ha en mysig dag! Kram Kristina

Hörni sa...

Men vad kul! Nytvättade kläder som luktar så gott.;D
Ha en trevlig fredag!:D

Anonym sa...

Du behöver inte ha tömt tvättkorgarna tills ni åker. Överarbeta inte nu. Jag ska ha något att göra.
Kram svärmor

Tigris Predikantan sa...

Tror inte du tvättar eller så, undrar om du kanske syr om kläder? Gör nya kläder av gamla?
:)

Mary sa...

Om du ändå är ledig idag så ta gärna en sväng inom mig. Svärföräldrarna passar barnen (ja, mina då alltså) och kan släppa in dig. Där finns en stooor hög smutstvätt som väntar på att kastas i tvättmaskinen. Samt en minst lika rolig hög ren tvätt som vill bli struken. Jätte gulligt av dig gumman! Puss o kram ;)

ansepanse sa...

tvättar eller stryker, helt klart
kramar

Afrodite sa...

Har INGEN aning...!? ;)

Malla sa...

städar garderoben? :)