torsdag 4 mars 2010

Sydafrika

Det är många som undrat lite över Sydafrika så...
Vi åker den 16 mars och kommer hem 11 dagar senare. Barnen får inte följa med (snyft/kul), vi är fem par som åker. Vi ska övernatta i Durban 2 nätter och resterande dagar ska vi tillbringa här!
Det kommer att bli safari och en massa annat roligt. Vet inte om jag kan blogga därifrån, men jag tror det. Så om jag inte bloggar efter den 16 och några dagar framåt så har jag förhoppningsvis inte lämnat in utan bara lämnat internet ett tag!



12 kommentarer:

anne sa...

Men åhhhh!!!! så underbart spännande! Vilken resa det kommer att bli! Och i ett sådant kul sällskap!!! Hoppas verkligen att du kan blogga direkt därifrån.

Helena sa...

Oh jädrar vad fint! Ni kommer få det helt underbart! Är riktigt avis :)

Gun sa...

Ååååhhhh, vad roligt!! Det är ett av mina drömresemål. Det kommer att bli sååå häftigt för er!:D

Petra sa...

Vilken resa ni kommer att få uppleva!

Vilda tankar! sa...

Det ser riktigt fint ut på bilderna. Speciellt den bilden med alla ljuslyktorna i träden, det är så jag tänker mig SydAfrika. Man sitter utomhus och äter mitt i vildmarken efter jakten (typ)
Det är verkligen ett drömresemål!
Kramar!

Daniel sa...

Vad härligt!

ett minne för livet!!!

Sandra på Ön sa...

Åh vad underbart!

Det är helt okej att du är ledig från bloggen några dagar ;)

Kram

Afrodite sa...

Jävlars!!! Vad underbart det ser ut! Åhhh!

Tingeltangel sa...

Det låter helt fantastiskt. Vilken resa! Det skall bli jättespännande att ta del av dina intryck - om inte under tiden så gärna efteråt.... Trevlig helg.

Ellinor sa...

Det låter som en spännande resa ni har framför er.
Kram

Anonym sa...

Inge avundsjuk alls...

Dubbelörn sa...

Vilken resa o vilket underbart ställe ni kommer att bo på. Blir det tält eller?

Jag kan nästa garantera att denna safari kommer att bli den bästa av upplevelser! Vi såg alla "big five" o det största av allt var att se en lejonhona med sin ungar, bara 5m ifrån. Helt fantastiskt! Giraffens ögon bara 3m fr en, ett huvud med de mest ljuvligaste ögon.

Oh, jag har så många helt otroliga minnen, somliga även lite läskiga ;).

Gissa om jag är avis??!!! JAAAAAA!!!!

Varmaste kramen är din :)