tisdag 13 april 2010

Award!

Jag har fått en award av söta bloggisen Vilda tankar! Det är en GLAD-award! Tusen tack, en award är alltid roligt att få, det betyder ju att någon uppskattar ens blogg!
När man får denna award ska man skriva ner 5 saker som gör en glad. Lätt som en plätt!



1. Min familj
2. Ett gott skratt! :D
3. Semester
4. Att äta och dricka gott i goda vänners sällskap
5. Att blogga och läsa andras bloggar

+ 10000 saker till! :)

Jag ska även skicka vidare denna award till 5 andra bloggare, jag väljer 5 härliga bloggar som jag inte tror har fått en award av mig tidigare:

Anne
Ellinor
ZillaF
Herta
Anna

11 kommentarer:

Vinterfin sa...

Tack för uppmuntrande ord.
Får väl faktiskt börja se mig själv som en viktig del att ta hand om!
En tankeställare är det i varje fall.
Håller med om att din blogg är väldigt fin o man blir glad av att läsa den.

anne sa...

YJOHOOOO!!! Jag stod högst upp (sägerhonsomalltidskavinna)!

Tack snälla för glad-awarden, att vara glad är det bästa! :)

Jag ska med glädje låta awarden fortplanta sig vidare! :)

Ellinor sa...

Det finns så många glädjeämnen i vardagen - tusen tack söta du!
Kram

BP sa...

STORT, STORT GRATTIS till awarden. Den är du väl värd. Älskar din blogg:-)

Vilda tankar! sa...

Det är inte så märkvärdiga saker som gör en glad, och det är tur det!
Kramar från Monica

Afrodite sa...

GRATTIS till gladawarden! =) KRAM

Daniel sa...

Grattar!

Du har bra smak!! Ett gott skratt å läsa/skriva bloggar diggar jag!

Hemmabloggaren sa...

Den awarden skriver jag under på!

:D

Fröken Isakson sa...

Grattis till awarden. Den är du sååå himla värd vännen. kramar Linda

Cilla sa...

Gratulerar till awarden & tusen åter tusen tack för att jag fick den av dig!!
Ha det bäst!!
Kramen Cilla

anne sa...

Det där med rensa ogräs och knåda degar älskar jag, NÄR JAG VÄL KOMMER TILL SKOTT... Det är så härlig terapi att göra något med händerna och se resultat, samtidigt som tankarna kan vandra all världens väg.

Och Lars Abrahamsson, jag är nästan mållös... En riktig estradör samtidigt så kunnig och vänlig och ödmjuk och ROLIG. Fantastisk.