fredag 9 april 2010

EK

Angående EK så är hon ingen elak människa, hon tänker bara inte riktigt. Om vi hade påpekat för henne angående kopieringsmaskinen till exempel hade hon bett om ursäkt. Men hon hade inte tänkt på det nästa gång utan gjort likadant igen. Därför ser vi inte meningen med att säga till henne och vi har ganska roligt åt hennes små tix. Själv säger hon att hon antagligen har en släng ADHD vilket säkert inte är långt från sanningen eftersom hon är väldigt intensiv.
Jag fortsätter att berätta om hennes små utagerande men vill inte lämna ut några detaljer om hennes privatliv.
 

8 kommentarer:

Petra sa...

Ja ja, inte alla indianer i kanonten kan vi iallafall vara säkra på.

Hörni sa...

Ja, något fel är det ju, så adhd är inte helt omöjligt.

Cilla sa...

Vad kul att du tittat in hos
mig :0)
För att inte missa något om fortsättning följer på EK (fniss) har jag nu lagt till dig i både min blogglista samt som följare på din trevliga blogg ;0)

En underbar helg till dig!!
Cilla

BP sa...

Som vanligt kan jag inte låta bli att skratta över EK. Jag förstår att du/ni har vant er, står ut med henne och du bloggar om henne. Det är ju ett (positivt) sätt att "handskas" med denna typ av "halvknasig" människa.

Dubbelörn sa...

Jag måste erkänna att jag älskar dina inlägg om denna speciella EK. Tror nog jag hade tappat tålamodet ett antal gånger, eller så hade jag gjort som ni, lärt mig hantera det med HUMOR. *skrattar*

Men alla har vi nog haft någon liknande på en arbetsplats, kanske också med en kortare el längre bokstavskombo :D

anne sa...

Jag får inte filmen att spela i senaste inlägget och det verkar inte funka riktigt med kommenterandet heller...Fel hos mig eller dig?

Sv. Jag har förklarat litet ang mosh & thrash nu! :)

Ellinor sa...

Nej, vissa människor inser man att det kanske inte är någon idé att kommentera längre. Säkerligen är det hon själv som mår mest dåligt...förhoppningsvis.

Hoppas du får en fin lördag!

Kram

Anonym sa...

Ibland är det nog så att den som far mest illa av att irritera sig och påpeka är man själv. Det funkar inte alltid att fostra sina medmenniskor.