tisdag 6 april 2010

Vem?



Vem är jag?

13 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Haha, den sötaste sjukling jag känner till, eller en pantad tv kändis med tofsdille.......
Krya på dig min vän.Kram Kristina:)

Petra sa...

Är du Maria från Hollowood fruar?

Camilla sa...

Måste ju bara vara Maria M...Hollywoodfru....det kanske är Jessica Montazami eller???

Camilla sa...

Kände igen dig på tofsen....men utan LÄPPSTIFT. Herregud - känner du dig naken, exposed...rädd...

2BarnsMamman sa...

Då jag inte sett Hollywoodfruarna får jag chansa på Silvstedt - fast du är ju snyggare förstås!

Hoppas ni haft en skön påsk och att du kryar på dig snabbt! Kram kram

Malla sa...

haha :D jag tänkte paris hilton :P

Vilda tankar! sa...

Skitbra!
jag gillar henne (Maria) hon är så charmigt naiv och oförstörd och lever i en egen liten drömvärld.
Kram!

anne sa...

Jag ser på kommentarerna att du är Maria Montazami och det är ju uppenbart nu, jag trodde du var Pamela Lee!!!!!

Fröken Isakson sa...

Maria Montazami :). kramilikram

Gafflan sa...

Nähä???? Inte den blekaste??

BP sa...

Du verkar vara på bättringsvägen. Kul!!!
T o m jag, som bara sett Hollywood fruarna en gång kände igen Maria, som nu t o m gör reklam för McDonalds. Det du...

Hörni sa...

Du är Maria Montazami helt klart! Du har ju till och med en "tassel" i handen.:D

Daniel sa...

Anna Book som blond!