fredag 30 april 2010

Godmorgon!

Idag är jag ledig!! Så skönt, förutom att jag måste plocka undan, städa, tvätta och så, men jag behöver inte ge mig iväg i alla fall.
Idag ska A vara med och tävla i skolan. Jag frågade om jag fick komma och titta men det fick jag inte, det var pinsamt. Men att halva skolan sitter och tittar på henne (300 elever) det är ok. Ja, det är väl bara att inse att barnen börjar upptäcka att man inte är så cool som de först trodde... ;)
Jag håller tummarna här hemma för henne i stället!

9 kommentarer:

Malla sa...

Skönt att vara ledig :) Jag håller tummarna jag med!

Henrik Olsson sa...

Idag är jag också ledig - helt underbart! =)

Sv: Vår planerade vandring beräknas ta ca mellan 60 - 80 dagar.

Det som gäller nu är att träna drag för att se om hundarna skulle klara av den påfrestningen som detta innebär - om inte så har jag ett litet ess i skjortärmen :)

Henrik Olsson sa...

Sv: Och så glömde jag skriva startdatumet: Måndagen den 30 maj, 2011, klockan 06.00 börjar vandringen!

Mrs. S sa...

Skönt med lite ledighet. Jag har halvdag idag så det är också ok! Hoppas att det går bra i tävlingen...

Petra sa...

Underbart att få vara ledig. Själv jobbar jag till klockan två.
Kram

Tigris Predikantan sa...

Ja, visst är det konstigt?
Ha en trevlig Valborg!
:)

Ellinor sa...

Skönt att få vara lite ledig :)
Hoppas att det går bra för A. i skolan.
Kram

Linda Rö sa...

Vad underbart att vara ledig.. Jag är ledig nu på dagen och då blir det träningen + PT. Men jobbar natten. Men resten av helgen är fri... Underbart!!
Håller tummarna för A!!! Hoppas det går bra!
Kram

Camilla sa...

Haha nej jag förstår inte alls detta. Hur kan de inte tycka vi är coola. Cajsa hade samma kommentarer - du kan se på FB.

Kram och ha en bra kväll !