måndag 19 april 2010

Bikini & fest

Skickade efter två bikini från Halens, blev så besviken när jag provade dem. De hade rynkat tyget i behån precis under bysten så det såg ut som om man hade hängbröst.... (mer än vanligt då, men det är ju inte den effekten man är ute efter). Så det blir till att skicka tillbaka dem igen!
Hittade en på Twilfit som ser supersnygg ut på bilden.


Calvin Klein = alldeles för dyr (få se om H&M har något liknande)
Men snygg är den!

Jag gillar att gå på fest, speciellt stora fester. Tyvärr är det alldeles för sällan men nu har vi fått hela tre festinbjudningar i maj!! Ska bli superskoj!! En 40-års fest, en cykelfest och en maskerad!




14 kommentarer:

Helena sa...

Å vad roligt med en massa ferre :)

Helena sa...

Å vad roligt med en massa ferre :)

Helena sa...

Å vad roligt med en massa ferre :)

Fröken Isakson sa...

SUperfin bikini. Och vad kul med så mycket fest. kram kram

anne sa...

Cykelfest? En sådan där man cyklar runt och äter olika delar av måltiden hos olika värdar? :)

Sandra på Ön sa...

Vad roligt med så mycket fest! Roliga fester också låter det som.

Jag måste också ha ny bikini, men har problem att hitta någon som sitter fint. Eftersom det inte finns så mycket blir jag antingen platt eller så är de för stora :(
Den på bilden var jättefin!

Kram

Afrodite sa...

Härligt med en massa fester att se fram emot! =) Och ni var ju så snygga sist...;)
Nä fy...inte mer hängbröst än nödvändigt, tack! =)
Kram och ha en trevlig kväll!

Vilda tankar! sa...

Lattjolajban med en massa fester inbokade.

Vad är för dyrt för en bikini?
Tre stycken hyfsade bikinisar från H&M eller den du helst vill ha från Calvin Clein?
Samvetsfråga, men det billiga kan bli det dyra i längden i bland. Jag dras med samma dilemma, ibland blir det det billigare alternativet och någon gång blir det det alternativ som jag HELST vill ha.
Den vita bikinin har ett superfint snitt är det den som kommer från CC?
Lycka till på din bikinijakt.
...sen kanske det snarare är tio hyfsade bikinisar från H&M för att täcka en från CC...
Kram!

Anonym sa...

En bh som fixar den effekten verkar onödigt det räcker så bra med jordens egen dragningskraft.

Petra sa...

Vads ynd med bikinin. Calvin ser ju skitsnygg ut. Vill ha, vill ha.

Roligt med fester. Sådant som gör livet lite extra skoj.
Kram

Malla sa...

Bikini..jaa, jag köpte 2 nya på HM, de funkar. Finns inte mkt att fylla dom med :P

Hörni sa...

Vem designar en bikini som man får hängpattar av?? Vilken dåre! Den andra ser jättefin ut.

BP sa...

Fester kan man aldrig ha för många av;-)
Vad gäller bikinin så utgår jag iskallt ifrån att du har lärt dig en lektion;-) Det är faktiskt bäst/enklast att prova kläder live. Gjorde misstaget en enda gång med en blus... Sedan dess svettas jag i provhytten, men det är det värt.

Heidi sa...

Haha..HUR kan man göra en bikini-bh med rynkor under brösten?? Har de bara såna där unga "uppnosiga" modeller?? Jag ska nog oxå beställa bikini i år..fick ju en chock när jag såg mig själv i provhytten :))