onsdag 21 april 2010

Stök och paket

När man kommer hem från en arbetsdag, glad och lite trött och ser det här:


Då blir man lite tröttare...
Varför är det så svårt att hänga upp sina saker eller sätta in dem till kanten så att man inte behöver snubbla och riskera att slå ihjäl sig!??
Fick sms i dag att jag kunde hämta två paket på Ica.
I det ena paketet visste jag vad det var, det andra det stora hade jag absolut ingen aning... 
Är det då man ska sluta beställa på nätet? Är det då det gått för långt?



I paketet från Ellos fanns de nya stolsöverdragen till köksstolarna och en ny duk.


före



efter



Jag är väldigt nöjd med resultatet!
(jag har vattnat blommorna!!)



I det stora röda paketet var kappan jag beställt! Den var väldigt blå!! Jag trodde den skulle vara mer som på bilden. Är lite osäker på om jag ska behålla den, vad tycker ni?


14 kommentarer:

Cilla sa...

Tjingeling!!
Finns det något tråkigare välkomnande än en stökig hall..
Inser nu hur hårt drillade mina familjemedlemmar är.. fniss
Så ljuvliga dina stolar blev!!!
Tyckte kappan såg läcker ut..
Kramen

Sandra på Ön sa...

Stolarna blev verkligen jättefina!
Kappan kan jag inte säga något om, kan man inte få se den på? :)
Kram

Petra sa...

Så fint det blev. Kappan är ju underbar.

Den där synen möts jag av varje dag och jag blir så trött. Kram

Linda Rö sa...

Stolarna blev supersnygga.. Härlig matsal oxå... 5 av 5!!!
Kappan är svårt att säga - visst är den blå men du kanske klar i blått - som skrivet - kan man få se den på????
Kram Linda

iLLi sa...

Hahaha! Underbart...
Men det blev ju jättefint! :-)

Kramis
Lina

Vilda tankar! sa...

Det där hallproblemet lider jag också av.
Tyvärr gör ingen annan i familjen det, de är lika glada hur det än ser ut!

Kappan var jättefin, man skulle behöva se den på dig för att få fram den riktiga färgen.
Gå på känslan!
Hej, hej

Malla sa...

Tycket kappan ser fin ut! Och stolarna med :) Lite kul ändå att öppna paket där man glömt innehållet :D

Mamma med ambitioner sa...

Hemma hos mig är det heller ingen mer än jag som reagerar över hallens kaos. Jag plockar undan, suckar lite eller gillar läget..... beroende på humöret:)
Stolsöverdragen var toppenfina, vilket underbart golv ni har. Vill se flera köksbilder tack.
Jag är ingen fan av blå ytterplagg men håller med om att du nog måste prova den innan du dissar den.
Jag är stelfrusen och tänker hoppa i badet. Så blir det när man står på en fotbollsplan och sittar på lillebrors träning.
Ha en mysig kväll:) Kramis

Fröken Isakson sa...

Så fina grejer. Tycker kappan också var superfin. Uppiggande. kram kram

Hörni sa...

Åh vad snyggt det blev! Det andra paketet kunde du ha frågat mig vad det var i, för när jag läste inlägget tänkte jag, "det måste väl vara den blå kappan..", hahaha.:D

Jag tycker den är snygg! Jag gillar den där blå färgen.

Helena sa...

Jättefina överdrag och jättefin jacka. Man måste våga sticka ut lite för att synas så jag tycker att du ska behålla den!

Heidi sa...

Vår hall ser likadan ut..har t.o.m satt ut två skohyllor men ändå kan ingen annan än jag ställa skorna där..mannens skor räknade jag igår, han har "bara" 9 skor i hallen trots att vi har ett vägg med skohyllor i källaren. Stolarna blev jättesnygga!!

mon amie sa...

snyggt :) Om du känner att kappan är för blå så tycker jag du ska följa den känslan. kram

Ellinor sa...

Det är alltid roligt att få paket - känns lite som ens födelsedag :)
Jag tycker att det var en väldigt vacker blå färg på kappen och tror absolut att den kommer att klä dig.

Tack för Malmötipsen också. Jag vet egentligen inte vad vi vill göra, vi ville bara åka dit :)
Jag har beställt vackert väder så då passar det bra att bara strosa runt eller ta det lugnt i en park.

Kram