tisdag 27 april 2010

Talangtävling på fredag!

På skolan där mina flickor går ska de ha talangtävling, ett bidrag från varje klass ska delta. I klassen A går var det två som ville vara med A och en annan flicka.
Klassen får rösta och den andra flickan vinner. A var fruktansvärt besviken, men så är det.
Nu kom hon hem i går och sa att de bestämt sig för att ha med en joker i tävlingen och hon hade blivit utsedd av lärarna. Hon var strålande glad och övar sitt nummer varje dag.
Vad ska hon göra?
Rocka rockring samtidigt som hon sjunger Lilla snigel med stängd mun!

15 kommentarer:

Malla sa...

Vilken grej! Så roligt att hon fick vara med :) Hoppas det går bra!

Petra sa...

Haha vad galet roligt.

Ellinor sa...

Spännande!
Med de färdigheterna låter det som hon går en säker seger till mötes.
Kram

Hörni sa...

Vad kul det låter med talangtävling. Fast jag är lite allergisk mot tävlingar i skolan där barnen ska rösta. Men det kanske är larvigt av mig, och det beror ju på hur gamla barnen är också.

Milla sa...

Ha ha, bra partytrick!

anne sa...

Ja! Det låter som ett roligt framförande!!!!!

Vilda tankar! sa...

Ha, ha det skulle jag vilja se!
Hur kom hon på den kombinationen? Själva iden är på Pallplats om jag hade fått rösta!
Önska henne lycka till!
Kram

Linda Rö sa...

Lycka till A och hoppas det går bra!! Rolig talang...
Kram

Mamma med ambitioner sa...

Wow vad häftigt. Hoppas hon vinner. Du filmar väl och lägger ut på bloggen:)
Krama henne från mig. Hon ser bara så läcker ut på bilden. De där linslusarna passar mer och mer ihop.Kramis Kristina:)

Anonym sa...

Så blyga som de flesta är tycker jag gott att de som vill ska få vara med. Rösta känns som något man kan förskona dem från så länge det går.

Daniel sa...

Vad roligt!! Bara att go for it... och va sej själv! ;)

Fröken Isakson sa...

Hihi underbart. kram

Afrodite sa...

Så roligt att det löste sig och hon fick var med! Särskilt som hon är så hängiven...=) Duktig hon är!
KRAM

BP sa...

Solskenshistoria nummer 1 idag. Egentligen gillar jag inte sådana tävlingar där endast två tjejer/killar är med och en då uppenbarligen är förloraren. Då är det bättre att ha fler, då svider det inte så mycket.

Emelie sa...

Nej åh vad roligt! Jag har ju sett henne göra både och men aldrig samtidigt! Jag vill också komma och titta! Det känns som om jag missar så mycket och det är evigheter sen vi träffades. Men vi ses väl på lördag?

Kram och önska A massor av lycka till!